مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-16اقتصادي

فارس من| دادستانی سرخس موضوع تعیین قیمت آجر در این شهرستان را پیگیری می کند


دادستان سرخس از پیگیری موضوع تعیین قیمت آجر در این شهرستان و جلوگیری از تعطیلی کوره های آجرپزی خبرداد و گفت: در جلسه ای که به زودی تشکیل خواهیم داد با توجه به شرایط بازار و وضعیت تورم درباره قیمت گذاری جدید تصمیم گیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، سوژه ای با عنوان  کردیم که وی در ابتدای اردیبهشت 99 به خبرنگار فارس گفت: دومین کوره آجرپزی سرخس در حال تولید خشت خام است و به زودی کار تولید و پخت آجر را شروع می کند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرخس در آن پیگیری اشاره ای به اعتراض تولیدکنندگان آجر نسبت به قیمت فروش آجر کرد و گفت: تعدادی از کوره های آجرپزی نسبت به قیمت پایین فروش آجر معترض هستند و می گویند که قیمت فروش این کور ه ها مربوط به دو سال قبل است، برای حل این مشکل به زودی کمیته قیمت گذاری برای این صنف تشکیل می دهیم.

موضوع نرخ فروش آجر کار را به جایی رساند که تولیدکنندگان آجر با ضرر در تولید آجر مواجه شدند و اعلام کردند که از اوایل مرداد مجبور به تعطیلی کوره های آجرپزی هستیم.

در پیگیری سوم سوژه، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت سرخس روز سه شنبه 24 تیرماه 99  از احتمال تعطیلی کوره های آجرپزی خبر داد و گفت: با توجه به گلایه تولیدکنندگان آجر برای تعیین قیمت جدید آجر در سرخس جلسه قیمت گذاری آن تشکیل شد اما فرمانداری با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دادستانی سرخس موضوع تعیین قیمت آجر در این شهرستان را پیگیری می کند

فارس من| دادستانی سرخس موضوع تعیین قیمت آجر در این شهرستان را پیگیری می کند